Monday, January 25, 2010

UPDATED

Assalamualaikum semua.



peace...


Semalam flight AAsia on time. So tiba di LCCT awal. Dalam 10.13 malam sudah berada di luar, menunggu shuttle ke Salak Tinggi. Masalahnya, shuttle tu ikut time dia jalan pukul 11 malam...melangut la menunggu dalam bas. Gastrik pun dah mula menyerang, maka mokcik pun berpiknik dalam bas makan kay ef cee sementara tunggu shuttle bertolak.







Sebenarnya kunci rumah mokcik tertinggal di KT. Antara siHadi atau Azza la tu yang telah menyelongkar hand bag mokcik. Kebetulan bekas rakan serumah ada kes pagi ni, so dia tumpang tido rumah semalam. Dia masih ada kunci rumah. So itu pasal la mokcik tak gelabah langsung. Kalau dia takde, ada sorang lagi kawan yang datang tido sekali sekala. Tapi rumah dia kat Setapak..jauh juga tu nak datang Pjaya malam2. Alhamdulillah, segala dipermudahkan.






Jom la masuk rumah baru kami..


Lepas hantar kawan ke erl (dia ada kes di Jalan Duta), mokcik pun masuk opis. Very the awal la..jam 7.31 dah masuk. Tapi sempat la membelek2 fail untuk kes hari ini di POJ. Menunggu dalam mahkamah hingga jam 10.45 kes mokcik pun dah settle. Terus ke erl untuk beli scarf...puas pi pusing di Giant dan Sabasun KT tak jumpa pulak scarf untuk Aini ngan Azza...alhamdulillah ada di sana. Malas nak berjalan jauh ke Bandar Baru Bangi nak mencari sebenarnya. 11.30 mokcik sampai di opis terus pi membeli makanan dulu. Kebuluran dah tak makan dari pagi.







Semak emel segala..menjenguk mana yang perlu dan beri arahan pada pegawai berkenaan. Dah settle...boleh la berehat sebentar. Terasa letih pulak...nak melelapkaan mata barang sedetik dua la..betul2 terasa dan tua pulak huhuhuhu...kena makan vitamin ni agaknya. Sejak balik kerja ni mokcik memang macam mengabaikan ambik segala supplement ni..rasa malas sangat ihikss...



Ni bilik abang Usop..tengah tunggu abah pasang tikar getah nie..




Ok la... gotta go..ta ta ti ti tu tu
>

7 comments:

  1. dah siap ke rumahnya azwa.. wah wah mesti lagik bersemangat nak balik selalu kan

    ReplyDelete
  2. wuiyoooo..baru tengok pintu udah marvelous woooo... lenkali buat kunci spare byk2. hehhee...

    ReplyDelete
  3. Azwa...rumah kat kampung ke? Betul kata saya...pintu marvelous

    ReplyDelete
  4. Zar,

    Rumah dah siap, cuma dalam proses mengemas dan menghias sajork lagi yang tak habis2.. nak buat camno, mokcik dapat berkemas hujung minggu sajork huhuhu

    Saya,

    alahai...pintu lawa tapi dalamnya masih selerak. masih dlm proses berkemas..

    Kak anie,

    rumah kat kampung kak..jangan terpedaya dengan ke'mabeles'an pintu itteww hehehe

    ReplyDelete
  5. maksu,

    betul tu..kena jaga diri jugak kannss..

    Zino,

    rumah baru kat Ganu..jemput la singgah klu ke pantai timur..

    ReplyDelete