Tuesday, April 20, 2010

PERKONGSIAN

Salam kenkawan. Mokcik baru muncul kembali setelah berehat beberapa ketika dari dunia blog. Lepas kembali dari kursus tempohari, mokcik kurang selesa...kepala rasa sempit, berdenyut2, double vision, rasa nak muntah. Akhirnya mokcik mengunjungi doktor dan katanya tekanan darah meningkat. Mokcik sebelum ini pernah ambik medication untuk hypertension, norvasc. Di klinik ini katanya..,"much as i would like you to take norvasc, i dont have it in my klinik now". Doktor suggestkan perindopril. Side effectnya, lepas makan ubat ni mokcik akan terasa mengantuk gilerrr..



After like a week on this medication, feeling much better, but have to take care of my food.



Remember..health is important, so take care kenkawan.


Tentang Score A. Okay, sebelum mokcik kempen gila gila kat kenkawan, mokcik kena cuba try test dulu produk ini. So, last weekend, dengan jayanya telah mengaktifkan akaun untuk anak2. On jer, terus mokcik minta Usop dan Aman cuba trial exam paper Sejarah yang menjadi minat mereka. Usop dapat 56.75% dalam tempoh 35 minit. Aman around 50% dalam tempoh 21 minit. Mokcik tanya, paper ni kalau exam betul berapa lama? Jawabnya sejam. So, okay...try to do it following the exam time.



Kebaikannya guna programe ini, soalan pada kali kedua berbeza dengan soalan pada percubaan pertama tadi. Ini untuk mengelakkan anak2 kita dari menghafal jawaban. Kalau sama tentu takde maknanya kan. Alhamdulillah, cubaan kedua mereka, markah melonjak ke 80%.



Seperti kita sedia maklum, anak2 memang suka main game komputer kan? Sama dengan program ini, jika anak2 dapat mencapai 80% ke atas, maka mereka akan naik ke peringkat lebih mencabar dengan soalan lebih sukar. Mereka semakin seronok dengan cabaran ini. Yang best bagi ibu bapa, kita boleh memantau dari tempat kerja sama ada mereka benar mengulangkaji. Masa diperuntukkan untuk membuat trial exam juga dinyatakan. Maka kita dapat mengetahui sama ada mereka main2 atau bersungguh2.



Dengan menggunakan produk ini, nampaknya seronok anak2 kita nak studi. Program Score A adalah rahsia kejayaan Nor Amalina dan beberapa sekolah seperti TKC.



Ok itu untuk anak2. Untuk ibubapa, jika kita mengambil pakej produk ini, kita berpeluang mendapatkan kembali modal yang kita laburkan. Hanya dengan mendapatkan 4 orang rakan kongsi, kita sudah dapat kembali modal yang kita laburkan, sama ada pakej A, B atau C. Usaha rajin dlam membantu rakan kongsi lain menambahkan rakan kongsi mereka kepada 4 orang setiap seorang rakan kongsi maka dalam tempoh 3 bulan bergantung kepada pakej, kita mampu mencapai pendapatan sebanyak RM30k sebulan!


Wow, nampak menarik dan tak perlu jual produk pun sebab produk itu kita boleh guna untuk anak2 sendiri. Tiada tarikh luput macam produk makanan. Apa salahnya mencuba. Seorang majistret telah berhenti kerja lepas berjaya menjadi usahawan Score A. Kak Jah yang anda boleh baca kejayaannya di laman web BISNESJAYA bekas ahli korporat bergaji RM17k sebulan. Kini dengan Score A, pendapatannya RM100k.



Tapi, yang lebih mengujakan seorang bekas Pengawal Keselamatan di Universiti Malaya kini telah menjadi jutawan hasil Score A! Seorang Pencari Fail kini memang top earners dalam program ini. Terbaru dan sedang dalam proses menjadi jutawan dengan setakat ini mencapai RM70k sebulan adalah hanya bekas pekerja kilang!

Mungkin masanya untuk kita buat anjakan paradigma tambahan pula taim2 gawat macam ni...tapi untuk pendidikan? Semua orang tetap akan mengutamakan pendidikan walau macammana pun keadaan ekonomi dunia kan...Jadi kenkawan jom sertai mokcik :))

)
Berminat untuk mendengar prebiu Score A? jommmss...

3 comments:

  1. ese tak der komputar kek rumah :(

    cc kek umah tu pun orang bujang yang jago, dio tu maleh, bukak cc seminggu sokali, tu pun untuk komputar game :(

    ReplyDelete
  2. Menariknya...nanti nak cuba tanya cik abang...

    ReplyDelete
  3. Hi Mokcik, yes, health is very important, more than money.
    You keep well, and have fun.
    Always love your colourful blog, very nice.
    Stay young, simpan satu lagu dalam hati, Lee.

    ReplyDelete