Thursday, September 13, 2007

TEST


Kesahnya, di suatu petang hari pertama di bulan nan mulia, Ramadan Al Mubarak. Tetiba tergerak hati Azwa untuk menjenguk rumah lama di blogspot kerana dah boring berada di blogdrive...hehehehe. Baru Azwa perasan, ropenya ada gak member2 siber yang rajin menjenguk rumah Azwa yang dah bersawang nie hehehe...ni mesti kes tak tahu Azwa terpaksa rela untuk berpindah rumah ke blogdrive kerana masalah nak posting kat blogspot.

Jadi Azwa pun cuba2 la buat posting, mana tahu kan...tup2 buleh plak kuar posting kali ini....yahoooo....seronotnya. Ini lah agaknya berkat di hari dan bulan yang mulia ini. Macam ni boleh la Azwa berpindah balik ke rumah nie dan start membersihkan sawang2 yang dah bermaharajalela kat rumah lama Azwa nie. Tapi hari nie tengah letih la plak sebab posa kan...esok2 la baru start berkemas2 muahahha...

p/s gambar yang berjaya diupload..gambar dua orang anak dara Azwa...Aini dan Azza ( yg peluk teddy bear).

6 comments:

  1. Azwa..blog mana satu yg aktif nie? Conpius den blog banyak2 nie..hu.hu..hu.. Anyhow, selamat berpuasa buat AZWA sekelaurga yek..

    ReplyDelete
  2. nbk,

    Azwa sebenarnya lebih gemar berblogging di blogspot...mudah skett. Tapi atas sebab tidak dapat dielakkan beberapa bulan lepas terpaksa den pi buat rumah baru kat blogdrive. La nie blogspot dah ok...ni nak pindah balik rumah nie la.

    toksah la konpius2 fikiran tu...hehehe..Selamat berpuasa juga untuk nbk sekeluarga.

    ReplyDelete
  3. selamat berpindah ke rumah lama hehe..

    ReplyDelete
  4. waaa... pindah lagi.... harap2 tak payah dah pindah pasni yea kak... :D

    ReplyDelete
  5. Sas..

    A'a penat tau pindah2 rumah hehehehe..

    ReplyDelete